Jag Älskar ...

... att påsken ej är i minnet.

- Jag bestämmer mig för att ha råd. Flyttar över lite pengar mellan konton. Allt är planerat in i minsta detalj. Jag låter bli att duscha, för det kan förstöra det hela. Nästa steg är att hoppa in i den otroligt coola outfiten(bör nämnas att jag endast har sådana). Därefter bestämmer jag mig för att röra mig mot platsen, jag väljer att gå. Det är säkrast.

Vart är jag påväg? 

- Det tar cirka tio minuter att komma fram. Förväntningen stiger när jag nu äntligen ska göra det. Men när jag till slut står där vid platsen känner jag att promenaden dit inte var värd, och att det är ett faktum att jag måste gå tillbaka. Det var känslan jag fick när jag möttes av budskapet. "Stängt under påskhelgen". Besvikelsen når max, jag måste behålla utväxten och de slitna topparna ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0