Jag Älskar...

... att den sociala förmågan är extremt väderberoende.

-
Människor verkar styras ganska mycket av årstid och väder. Jag nämnde i mitt första inlägg att Jag Älskar ...Tunnelbanan...där alla sitter och verkligen undviker konversationer och all sorts positiv mimik.

Va? tänker du kanske

Men jag har i alla fall kommit fram till att stelheten är som värst på vintern. Det är som att ansiktet fryser till is då vattnet gör det. Ja, människor består faktiskt av cirka 65 % vatten ;-) . Nu när sommaren börjar närma sig är det som att isen smälter. Jag har gjort upptäckten att folk faktiskt kan faktiskt prata, iallafall under vissa säsonger. Jag diggar det!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: värmen är underbar :D

2009-04-25 @ 22:31:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag håller verkligen med!

Och på sommaren är ju folk ute och rör på sig mer. På vintern är alla inomhus förutom när be ska ta sig från punkt A till B.

2009-05-31 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0