Jag Älskar...

... folks miner.

- Ännu en händelse på tunnelbanan som fascinerar. Varje gång någon passerade det såg man först förvåning och chock i ansiktet sedan följde en ryggning som övergick i ett stirrande i kombination med ett riktigt äcklat ansiktsuttryck. Därefter följde minen av lättnad för att hunnit hoppa undan i tid och sluppit trampa i det. Jag kom på mig att sitta och hoppas på att någon skulle trampa i det, men men. Nu vet jag i alla fall att du undrar:

Vad var det som låg på golvet i tunnelbanan?

- Som vanligt ställer jag inte din fråga utan att svara på den. Jag kunde inte ana vad det var. Jag har nämligen aldrig sett någonting liknande. Det var liksom en hög. Men min kära väninna informerade snabbt ovetande mig om att det var hundspya...Skrattade lika mycket varje gång någon skulle förbi 'högen'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0