Jag Älskar...

...  tjuvar.

- Det inträffade på Burger King. Den skyldige hade länge spanat in det som senare skulle komma att bli stöldgodset. Den hade legat på bordet rätt framför näsan på mig. Både jag och min vän blev vittnen till dådet.
Han hade länge gått runt och antagligen planerat noga hur han skulle gå tillväga. När jag var som minst beredd försvann den. Han tog den och försvann med raska steg från platsen med en oskyldig min.

Nyfiken på vad som blev stulet?

- Om jag säger att han var 'pantad' kanske du vet vad jag menar. Det var en colaflaska som blev stulen men det kunde ha varit min väska. Men han inte bara tog någonting utan även gav mig något, ett skratt, för det hela var faktiskt ganska komiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0