Jag Älskar...

... slutstation.

- att vara framme utan att ha kommit fram. För det var precis det jag var idag, framme men inte framme. Att han var tysk gjorde det hela ännu roligare. 
Huvudet som tittade bak samtidigt som han med tysk brytning sa "dith hääer äähr schlutschtashionen". Det slutade med att jag fick hoppa av, i ett dike.... mitt i skogen i princip. Blev en promenad till vad som varit min destination från början några hundra meter bort. Som det kan gå.

Vad snackar hon om tänker du?

- Jenny vet...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp jag vet verkligen,vad skulle jag göra utan dig? Antagligen ha ett liv med mindre skratt.;)

2009-06-03 @ 20:34:29
URL: http://jenhen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0