Jag Älskar ...

... att bli kallad för psykopat av psykopter

- Att jag satt på tunnelbanan, som alltid, när roliga saker händer mig. Med roliga saker menar jag konstiga saker. Jag är en freak-magnet känns det som ibland. Denna gången var inget undantag. Mitt emot mig bestämmer sig han för att sätta sig. Han drar någon kommentar om att han är "stark som fan" och att han kan 25 olika kampsporter. Coolt tänkte jag, eller?

Vet du vad som händer sen?


- Jag sitter och kollar ut genom fönstret och är trött och undviker han. Jag ser en hand vifta vid mitt ansikte samtidigt som han halvskriker "HALLÅ?? kan man få lite kontakt. Ni är så jävla konstiga! psykopater är vad ni är!" Jag fortsätter att ignorera. Sedan lägger han blicken på mig och utbister om någon gubbe längre bort i vagnen "Den jävla gubben kan ta sig, och du kan gå och knulla han och ångra det dagen efter!!" Han menade mig. Kul. Jag blev kallad för psykopat av en psykopat. Oddsen? Höga när det gäller mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0