En Tanke..

... jag inte vill tänka.

- Tänk att kunna läsa. Ja, precis. Andra människors tankar alltså. Läskigt.  Att sitta på bussen och höra personen brevids middagsplaner eller om hur denne har en trosa som skaver eller om han/hon måste köpa strumpor, steps helst svarta så att de inte syns i de låga nya skorna han/hon köpte i förrgår.

Skulle inte du bli irriterad?

-Jag skulle inte vilja höra andra människors tankar, jag har fullt upp med mina egna. Dessutom är det nog inte alltid det bästa heller att veta vad andra tänker på. Lyckligt ovetande säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: glitterandlbing

svar: aaa jag gillar den låten också :)

2009-09-11 @ 11:17:52
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0