Jag Älskar...

... oväntade överraskningar.

-
När man sitter och är på väg någonstans, det är ganska långt dit, 2 tunnelbanebyten och bussresa - det ligger på andra sidan. Att få ett samtal just då, när man är mer än halvvägs, och av en slump få reda på att man färdas i fel riktning- Att helt plötsligt vara tvungen att vända håll. Att veta att tiden inte räcker till. Det är sjukt komiskt! Det finns ingenting annat att göra än att bli glad, det gjorde min dag på något underligt vis.

Ja, vad är det jag syftar till egentligen?

Det kanske du kan svara på min kära vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym

re: ja, det är verkligen supergott :)

2009-04-23 @ 10:49:00
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0