Jag Älskar...

... att det var han som stog där.

- Det var en ring av folk som kollade och lyssnade på just han. Självklart råkar jag av en händelse hamna i cirkeln. Jag kollar på han en gång, vänder mig om och kollar igen nu med ett väldigt fövånat uttryck. Jag är fortfarande inte övertygad om vem det var så jag vänder mig om en tredje gång nu med ett groteskt förvånat ansiktsuttryck. Kanske ska nämna att detta filmades. Jag hoppas att inte det sändes någonstans.

Vem var det då som stog där? 

- Jo, låt mig använda uttrycket random, för det var precis vad det var. Två-tre meter ifrån mig stog Fredrik Reinfeldt och höll tal.

Kommentarer
Postat av: Pia

Din min var obeskrivbar! hahaha

2009-06-07 @ 20:50:17
Postat av: eleonor

HAHAHA fan vad coolt :D

Btw... varför är jag inte förvånad? xD

2009-06-08 @ 16:08:29
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: cec

Ja du elle , varför är du inte förvånad ? :O haha xD

2009-06-08 @ 19:43:30
URL: http://uddahumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0