Jag Älskar...

... att träna.

- Det är så himla härligt att springa tills luften verkligen tar slut. Det känns som att man har 200 extra kilo på ryggen. Ta i allt vad man har och bara känna att hela kroppen protesterar. Benen krampar, luften vägrar hitta vägen in och maten är sådär precis på gränsen att finna vägen ut. Börjar känna hur några tårar vill rinna ner mot marken, men man håller emot. Biter ihop och kämpar vidare. Jag bara totalälskar det!!

Kan du höra ironin?

(...Men jag måste tillägga att Jag Älskar den mentala kraften, den kommer man långt med då den fysiska inte riktigt är hemma.)

Kommentarer
Postat av: eleonor

Hahah bra jobbat cec (the second best) ;)

2009-05-15 @ 15:05:41
URL: http://elundbladh.blogg.se/
Postat av: M

SISU Perkele! ;-)

2009-05-30 @ 12:18:41
Postat av: Jenny

Jag förstår vad du menar, hehe men eftar att inte ha tränat ett ordentligt pass sen i september, längtar jag verkligen efter att få komma igång igen:)

2009-06-02 @ 20:09:41
URL: http://jenhen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0