Jag Älskar ...

... krig.

- Det kan vara bland det roligaste som finns. Två parter, mot varandra. Det är kul att se när den där saken bara smäller ner på marken om och om igen. Att sen få se det som att det är på repeat, smäll efter smäll är fantastiskt komiskt.

Nu måste ni tycka jag verkar helt sjuk i huvudet?

- Men nu måste jag påminna att det alltid finns olika sätt att tolka saker på. För Jag Älskar såklart kriget mellan ett barn i ettårsåldern och föräldern. Man ser en leksak flyga från barnvagnen ner på marken. Föräldern plockar upp den och så sker det igen och igen och igen. Väldigt roande!


Kommentarer
Postat av: ernstr

ja! otroligt skönt. (ber om ursäkt om jag är fett seeeg med att svara på comments)

2009-11-29 @ 22:16:39
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0