Jag Älskar ...

...fjortisar.

- De är de bästa som finns. Utan fjortisarna skulle livet vara värdelöst. De är en gudagåva till Sverige. Inte världen; Sverige.. Älskar deras skratt. Älskar deras stil. Älskar deras höga extremt innehållsrika diskussioner på buss, tåg och andra diverse färdmedel. Mest av allt älskar jag håret och deras smink. Jag vill vara som dem, se ut se dem, gå som dem, prata som dem. Helt enkelt leva, andas, och vara fjortis.

Vad skulle Sverige vara utan fjortisar?

-Svar: Ingenting.


Ps. Tolkar det gör ni som ni vill. Profilbilden vill jag förresten dedikera till alla fjortisar och deras fantastiskt intressanta bloggar. Ds.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack

2010-01-28 @ 20:15:23
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/
Postat av: Annica

Kan inte hlla med dig mer!

Ääääääälskar att sitta å lyssna på fjortisar som snackar på tåg/buss/tunnelbana! :D

2010-03-20 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0